Veckan har varit inspirerande sätt på så många vis. Jag behöver göra en pytte liten rättelse känner jag.Jag har nu sammanställt alla ordrar som vi gjorde under förra veckans Formexmässa i Sthlm.Vi landade på hela fyrtioen inköp hos helt underbara leverantörer (inte trettiofyra som jag la ut i söndags). Rekord på rekordet om jag säger så. Massor av personlig inredning och handplockat mode som kommer att ramla in enda fram till april. Här är några av väldigt många godingar som kommer inom kort:


Jädrar va vi hittat mycket fint hörni. Handplockat , i bland unikt och alltid något utöver det vanliga.


Hemma har jag blandat in lite textil i köket. Bara en enkel randig bordstablett (som kommer in i butiken i både rost och i grönt inom kort). Det blir så ombonat och hemtrevligt. Älskar att mixa material också. Skålen av marmor, ljusstaken av glas och förvaringslådan av plåt.

I samma stämning är det att få in en bordslampa eller en mysig tavla på väggen i köket.
En spegel är också alltid fint i ett kök. Gillar att få in något pyttelitet mot något stort och få in något mjukt band mot det hårda .

I butiken har det landat massor av personliga favoriter i alla 11 rum & kök! Kolla in de här kuddarna

den här tröjan och gosiga jackan .

En härlig rödrandig tröja .

Mysig kofta och en blårandig tröja.

Vit jeansjacka, ljusa brallor , randig tröja och en superfin blus. Kolla in jeanskjolen och väskan också.



I vårt mysiga Cafe Victoria förbereddes det för torsdagsmys under morgonen . Det är en skön stämning under veckans alla dagar. Så här mitt i veckan känns det ju extra mysigt med en god värmande måltid och ett nybakat gofika.


Välkommen in både här och där.
/Kram Victoria


















































































