Vi är mitt i den bästa tiden att fylla vaser med våra favoriter.
Hemma i huset står det minst en vas på varje bord . Här i vardagsrummet står den runda maffiga vasen fylld med pioner och brudslöja som jag fick från D på min födelsedag.

Den här stadiga vasen med sin böljande form är ännu en favorit.

I vårt första rum i butiken har vi fyllt den stora vägghyllan med handplockade inredningsdetaljer.

På den himmelsblå duken av linne ligger knuten som är perfekt som dörrstopp också. Girlangen med blommor av plåt är fin både liggande som upphängd.


Även en del blått härligt mode i våra moderum .


Välkommen in i vårt mysiga Café Victoria också. Här har det bakats och förberetts för luncher hela morgonen.

Våra dörrar står öppna 10-18.
Välkomna både här och där !
/Kram Victoria