Ny medarbetare

Vår duktiga Cicci som har jobbat som butiksansvarig hos oss på Victoria home i sex år ska vid årsskiftet flytta hem till Sundsvall.

Vi söker nu en ersättare för henne . Tjänsten är på heltid .Vi söker dej som:

Är en positiv,strukturerad och engagerad person som drivs av det personliga mötet .

Har du erfarenhet av försäljning sedan tidigare så ser vi det som ett stort plus.

Du vill ge våra kunder en fantastisk upplevelse i butiken och älskar att inspirera .

Din roll: Din roll kommer att vara en drivande del av butiken . Du ansvarar för butiksdrift och lagerhantering . Du är butikschefens närmaste bollplank .

Kvalifikationer : Vi söker dej som har ett genuint intresse för inredning och mode . Att du är flexibel och kan jobba en del helger . Att du är duktig på att kommunicera . Kunden i centrum .

Du är en ärlig person med integritet. Du brinner för försäljning . Du är anpassningsbar och ser lösningar istället för problem .

Arbetsuppgifterna varierar från aktiv försäljning mot kund till att besvara Mail , Kvittering och uppackning av leveranser . Prismärkning , kassaarbete,skyltning och varuexponering.

Du har körkort .

Tjänsten innefattar även en del personalansvar .

Vi lägger stor vikt vid lämplighet .

Känner du dej träffad ,välkommen att höra av dej till oss på mail med cv , personligt brev samt referenser victoriahomeumea@hotmail.com

Osa senast 25 oktober .

Ha det fint vänner !

Kram på er.

/Victoria

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s