Vår duktiga Cicci som har jobbat som butiksansvarig hos oss på Victoria home i sex år ska vid årsskiftet flytta hem till Sundsvall.

Vi söker nu en ersättare för henne . Tjänsten är på heltid .Vi söker dej som:
Är en positiv,strukturerad och engagerad person som drivs av det personliga mötet .
Har du erfarenhet av försäljning sedan tidigare så ser vi det som ett stort plus.
Du vill ge våra kunder en fantastisk upplevelse i butiken och älskar att inspirera .

Din roll: Din roll kommer att vara en drivande del av butiken . Du ansvarar för butiksdrift och lagerhantering . Du är butikschefens närmaste bollplank .

Kvalifikationer : Vi söker dej som har ett genuint intresse för inredning och mode . Att du är flexibel och kan jobba en del helger . Att du är duktig på att kommunicera . Kunden i centrum .

Du är en ärlig person med integritet. Du brinner för försäljning . Du är anpassningsbar och ser lösningar istället för problem .

Arbetsuppgifterna varierar från aktiv försäljning mot kund till att besvara Mail , Kvittering och uppackning av leveranser . Prismärkning , kassaarbete,skyltning och varuexponering.
Du har körkort .
Tjänsten innefattar även en del personalansvar .
Vi lägger stor vikt vid lämplighet .
Känner du dej träffad ,välkommen att höra av dej till oss på mail med cv , personligt brev samt referenser victoriahomeumea@hotmail.com

Osa senast 25 oktober .
Ha det fint vänner !
Kram på er.
/Victoria